مدیریت به اشتراک گذاری نوتیفیکیشن ها در گوگل درایو موبایلی فراهم شد
نوشته شده توسط : علی افشار

برخی از افراد به کار با گوگل درایو وابسته شده اند و هنوز هم این فضای ابری را یک منبع مناسب برای تهیه اسناد و مدارک دانشگاهی و یا اداری می دانند. هم اکنون گوگل مثل همیشه در حال بروزرسانی درایو برای سازگاری بیشتر با فضای اداری ست تا بتواند کارایی این سیستم را طوری بهبود ببخشد که تمامی وظایف ساده به روش های مدرن و بروز تکمیل شوند.

در بروزرسانی اخیر، گوگل درایو یک قابلیت جدید را دریافت کرده طراحی فروشگاه اینترنتی که بسیاری از کاربران مدت ها در انتظارش بودند. این قابلیت در واقع همان کنترل به اشتراک گذاری نوتیفیکیشن ها در اپلیکیشن موبایلی درایو است. پیش از اینکه گوگل قابلیت ارسال نوتیفیکیشن را به اپلیکیشن های درایو اضافه کند، کاربران از طریق ایمیل از اتفاقات مختلف آگاه می شدند. در نوامبر سال گذشته، این ساختار با اضافه شدن قابلیت ارسال نوتیفیکیشن به اپلیکیشن های درایو تغییر کرد. از زمانی که این قابلیت به گوگل درایو اضافه شده، دیگر نیازی نیست که کاربران به طور مداوم ایمیل های خود را چک کنند، چرا که همه نوتیفیکیشن ها مستقیماً به گوشی آنها ارسال خواهد شد.

افزوده شدن قابلیت ارسال نوتیفیکیشن ها نیز گام بعدی گوگل برای ارتقاء سیستم ابری خود بود. پیش از اینکه تنظیمات نوتیفیکیشن ارایه شود، کاربران باید نسخه وب گوگل درایو را باز می کردند تا تنظیم کنند که چه نوتیفیکیشن هایی باید ارسال شود. در بروزرسانی جدیدی که روز گذشته به گوگل درایو آمد، دیگر نیازی نیست که کاربران این کار را انجام دهند و از این پس می توانند به تنظیمات نوتیفیکیشن ها در تمامی نسخه های قابل نصب گوگل درایو دسترسی داشته باشند. تنها یک نقطه ضعف در این بروزرسانی وجود دارد که به کاربران اجازه نمی دهد نوتیفیکیشن های تمامی اپلیکیشن ها روشن بگذارند و فقط نوتیفیکیشن های یک اپلیکیشن غیر فعال باشد. در صفحه تنظیمات نوتیفیکیشن، به قابلیت های مختلفی مانند صدای نوتیفیکیشن، کنترل ویبره و نمایش انتخابی نوتیفیکیشن ها دسترسی دارید.

همچنین علاوه بر تغییرات جدیدی که در نوتیفیکیشن های گوگل درایو ایجاد شده، Google Sheetsموبایلی نیز پا به پای نسخه وب،بروزرسانی شده است. این بروزرسانی جدید در اپلیکیشن اندرویدی به کاربران اجازه می دهد که هر ردیف از سلول ها را نامگذاری کنند تا به راحتی به همه آنها دسترسی داشته باشند. نام گذاری ردیف ها به کاربران کمک خواهد کرد تا دسترسی ها در آینده نیز سریع تر اتفاق بیافتد و همچنین ساختن فرمول ها نیز راحت تر شود. همه این بروزرسانی ها هم اکنون در حال ورود به دستگاه های موبایلی هستند.طراحی فروشگاه اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: